Lob für ehemalige BvL-Auszubildende

Omvangrijk opleidingsaanbod maakt veelzijdige opleiding en succesvolle afronding mogelijk.

LOF VOOR VOORMALIGE BVL-LEERLINGEN EN OPLEIDING

In januari 2022 hebben zes leerlingen hun opleiding bij BvL in Emsbüren met succes afgerond. Speciale aandacht gaat hierbij uit naar Hannes Bramkamp, die zijn opleiding tot mechatronicus met het eindcijfer 9 kon afsluiten. Felix Lögering voltooide zijn opleiding als industrieel monteur, Malte Kunk behaalde de titel van elektrotechnicus voor industriële techniek en Sercan Sen is opgeleid als elektrotechnicus voor energie- en gebouwentechniek. Terwijl Philipp Waldmann als opgeleide mechatronicus naar de toekomst kijkt, kan Kai Roling zich verheugen over zijn vakdiploma als technisch productontwerper. Naast de opleiders feliciteren ook de twee directeuren Bernard van Lengerich en Bernhard Sievering de geslaagden bij de diploma-uitreiking en overhandigen hen een cadeau. Gezamenlijk benadrukken de oud-leerlingen dat de omvang van de opleiding in de BvL Group ongeëvenaard goed is. Door de verschillende bedrijfsonderdelen is een uiterst veelzijdig opleidingsaanbod mogelijk. Ook de nieuwe opleidingsruimte, die speciaal voor de industriële leerlingen werd ingericht, is zeer goed ontvangen en wordt graag gebruikt als toevluchtsoord om te leren en voor verdere taken.