BvL: Mixer Control für mehr Überblick beim Füttern

Weergave van mengtijden en mengsnelheden

BVL: MIXER CONTROL VOOR MEER OVERZICHT BIJ HET VOEREN

Bernard van Lengerich Maschinenfabrik GmbH & Co. KG (kort: BvL) in Emsbüren biedt een spannende aanvulling aan mogelijk toebehoren voor de V-MIX voermengwagens: het digitale display "V-CONNECT Mixer Control". Deze kan als toebehoren bij de elektromagnetische bediening van de machine worden geïnstalleerd. Op de Mixer Control kan de veehouder de huidige snelheid van de mengvijzel in omw./min. laten weergeven en deze regelen, evenals de mengtijd en de weergave van het totale aantal omwentelingen. Daarnaast is ook nog een bedrijfsurenteller geïntegreerd. Dit alles betekent een echte ondersteuning bij het dagelijkse voeren op de boerderij. De gegevens maken het voor de veehouder bijvoorbeeld makkelijker om altijd consistente voermengsels te produceren, hij heeft altijd constante en beter traceerbare mengprocessen. Het gemakkelijk te bedienen digitale display is ook verkrijgbaar als aanpassingsset voor alle BvL V-MIX voermengwagens.