Geoptimaliseerde snij-inrichting voor

zelfladende voermengwagens

De zelfladende voermengwagen V-MIX Fill Plus LS van BvL is per direct beschikbaar met een onderhoudsarmere, comfortabelere snij-inrichting. Zelfladende voermengwagens zitten bij Bernard van Lengerich Maschinenfabrik GmbH & Co. KG (BvL) al bijna 25 jaar in het machineprogramma en zijn sindsdien continu qua functies verbeterd. Nu bieden de voerexperts uit het Emsland voor de huidige zelfladende voermengwagen V-MIX Fill Plus LS een vernieuwde snij-inrichting aan. Voor een in het geheel efficiënter en soepeler snijproces biedt deze geoptimaliseerde snij-inrichting:

• een ca. 30% dikker tegenmes;
  • een handmatig instelbaar tegenmes - zodat de snij-inrichting niet alleen minder onderhoud vergt, maar ook duidelijk langer meegaat;
  • een centraal smeerpunt;
  • optioneel een gebruiksvriendelijke centrale smeereenheid;
  • door het totaal aan maatregelen duidelijk langere standtijden.

De zelfladende voermengwagen is met één of twee mengvijzels in het assortiment van het familiebedrijf uit Emsland beschikbaar. De compacte versie V-MIX Fill Plus LS 13 1S zal in de combinatie met een V-Comfort Turbo stroblazer aan de voorkant op de BvL-beursstand (hal 27, stand G16) op de EuroTier 2022 in Hannover te zien zijn.