Familiebedrijf vertrouwt op opvangrijk opleidingsaanbod

VEEL GESLAAGDEN IN VEELZIJDIGE BEROEPSOPLEIDINGEN BIJ BVL

Na het succesvol afronden van hun opleiding ontvingen zeven voormalige leerlingen tijdens een kleine ceremonie hun diploma. Uit de positieve feedback van de afgestudeerden bleek dat de uitgebreide opleiding binnen de BvL Group uitgebreide toekomstperspectieven biedt.

Sophie Mehs, bijvoorbeeld, behaalde met succes haar diploma als commercieel medewerker in marketingcommunicatie. Eveneens in de commerciële sector hebben Lena Schoo en Nele Teipen hun opleiding tot commercieel-administratief medewerker industrie afgerond. Philipp Lullmann en André Wess werden opgeleid tot vakman magazijnlogistiek. Justus Seybering ziet een veelbelovende toekomst tegemoet als opgeleid technisch productontwerper, en Joana Krauledat heeft haar duale studie "Bachelor of Engineering" met succes afgerond.

De directie bedankte de leerlingen en hun opleiders voor hun inzet en wenste hen het allerbeste voor de toekomst.